Automotive CEE Day 2020
Stokvis Tapes (do 14 lipca 2020)
Georg Utz (do 07 lipca 2020)
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)

Specyficzne wymagania klientów - CSR - branży motoryzacyjnej - wprowadzenie

Specyficzne wymagania klientów - CSR - branży motoryzacyjnej - wprowadzenie

Informacje dodatkowe

Liczba dni 2 dni
Gdzie W siedzibie klienta
Grupa docelowa
  • technolodzy,
  • konstruktorzy,
  • inżynierowie jakości,
  • właściciele procesów,
  • kierownictwo.

Program 1. Wprowadzenie do specyfiki branży motoryzacyjnej (AIAG / IATF).
2. Historia wymagań w branży motoryzacyjnej.
3. Podstawy planowania jakości nowych produktów.
4. Podstawy wymagań systemu jakości.
5. Specyficzne wymagania VW (ze szczególnym naciskiem na Formel Q, elementy VDA).
6. Specyficzne wymagania Renault (ze szczególnym naciskiem na różnice pomiędzy APQP i ANPQP).
7. Specyficzne wymagania GM (QSB+ / BIQS).
8. Specyficzne wymagania Ford.
9. Specyficzne wymagania FIAT (FCA / FGA).
10. Omówienie technik i analiz wykonywanych w trakcie procesu APQP:
  • FMEA – omówienie i ćwiczenie.
  • Flow chart procesu - omówienie i ćwiczenie.
  • Control Plan - omówienie i ćwiczenie.
11. Proces zatwierdzania – różnice pomiędzy klientami.
12. Proces eskalacji - różnice pomiędzy klientami.
13. Audyty - szczegółowe omówienie Audytu VDA 6.3 - ćwiczenie.
14. Podsumowanie szkolenia.
Korzyści dla uczestnika Uczestnik nauczy się:
  • sporządzać flow chart procesu, plan kontroli z uwzględnieniem różnych wymagań Klientów OEM,
  • interpretować wyniki audytów (w szczególności VDA 6.3).

Uczestnik dowie się:
  • jakie są specyficzne wymagania klientów w branży motoryzacyjnej,
  • jak stosować użyteczne techniki i narzędzia wykorzystywane w branży motoryzacyjnej.
Cena zawiera
  • udział w szkoleniu,
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,

Więcej informacji na https://tqmsoft.com/pl/szkolenia/specyficzne-wymagania-klientow-csr-branzy-motoryzacyjnej-wprowadzenie

Organizator TQMsoft Sp. z o.o. sp.k.
ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków
tel: 12 376 00 19
e-mail: szkolenia.otwarte@tqmsoft.eu
www.tqmsoft.eu

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GABEC
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe EUROTOM Sp. z o.o.
SHOT BLASTING Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
Malbox The Stamping Company
A. Berger Polska Sp. z o. o.