CHEQ by Talk-A-Bot

Opis
CHEQ - chatbot do komunikacji wewnętrznej z pracownikami fizycznymi
#komunikacjawewnetrzna #czatbot #HR #pracownikfizyczny
www.cheqbot.com
Wideo 1-minutowe podsumowujące CHEQ z punktu widzenia kierowników: https://www.youtube.com/watch?v=mR9EKA1cjI8&t
i pracowników: https://www.youtube.com/watch?v=7Z7b4UkLiWk
Korzyści biznesowe
- CHEQ umożliwia przesyłanie komunikatów i wiadomości do wszystkich lub tylko części pracowników (np. zmiana, dział itp.)
- Pracownicy mogą komunikować się z kierownictwem firmy w ustrukturyzowany sposób (komunikaty, zapytania)
- Pracownicy mają dostęp do funkcji obsługiwanych samodzielnie (instrukcje, formularze)
Komunikacja wewnętrzna w firmie
Komunikacja jest kluczowym elementem w każdej pracy. Niezawodność CHEQ została sprawdzona w praktyce, zapewniając skuteczną komunikację pomiędzy setkami tysięcy ludzi jednocześnie. Dodatkowo umożliwia formalne monitorowanie i śledzenia dialogu pomiędzy pracownikami różnego szczebla, przy pomocy chatbotów.
Automatyzacja komunikacji wewnętrznej
Automatyzacja poprawia efektywność komunikacji bez dodatkowej pracy dla działu HR i kierownictwa firmy. Pracownicy mogą uzyskać natychmiastową odpowiedź na najczęściej zadawane pytania, a treści przekazywane przez chatbota, czyli jego odpowiedzi, można bez problemu dostosować do potrzeb kulturowych, geograficznych i językowych.
Raporty i zgłoszenia
Statystyki dotyczące przesyłania raportów np. monitorowanie wydarzeń i zdarzeń w organizacji, można prześledzić w panelu administracyjnym.
Informacje dodatkowe
Wzrost motywacji wśród pracowników dzięki sprawnej komunikacji wewnętrznej
Z pomocą CHEQ pracodawca jest w stanie wzmacniać zaangażowanie pracowników i budować wizerunek marki. Nasz chatbot pozwala również działowi HR organizować kursy i szkolenia wewnątrz firmy, a także analizować informacje zwrotne od pracowników i wspierać ich rozwój – organizując takie szkolenia, na jakie faktycznie jest zapotrzebowanie.
Informacje zwrotne otrzymane po szkoleniach, pomiar i publikowanie postępów wyraźnie pokazują, że firma dba o swoich pracowników. Dlatego też uważamy, że natychmiastowa odpowiedź na zapytania, sprawny przepływ informacji oraz przejrzysta i łatwa do prześledzenia komunikacja pomaga zwiększyć zaangażowanie ludzi pracujących w firmie, a także zmniejszyć rotację pracowników.
Ważny jest też fakt, że chatbot do komunikacji wewnętrznej umożliwia firmie troszczenie się o swoich pracowników także po godzinach pracy. Przy pomocy chatbota można uzyskać dostęp do świadczeń i benefitów. Jako przykład, zamiast papierowych bonów czy plastikowych kart pracodawca może je udostępniać pracownikom w formie cyfrowej, jednocześnie śledząc ich stopień wykorzystania. W ten sposób dostaje natychmiastową informację zwrotną, który rodzaj świadczeń (np. kupon na obiad, dofinansowanie wyjazdu) najbardziej przypadł pracownikom do gustu, co pozwoli je na bieżąco dopasowywać do potrzeb swojej załogi.
W jaki sposób CHEQ usprawnia komunikację wewnętrzną?
Na świecie jest 2,2 miliarda ludzi, którzy nie mają firmowego adresu e-mail, ani możliwości kontaktu z pracodawcą poprzez jakąkolwiek platformę komunikacyjną. Chociaż w przemyśle motoryzacyjnym, farmaceutycznym, w sektorze budowlanym czy logistycznym, wszyscy chcą tego samego: szybkiej, prostej i cyfrowej komunikacji. Wiele firm wciąż tkwi jednak daleko w przeszłości – wywiesza ogłoszenia na tablicach, drukuje dokumenty, choć wszyscy ich pracownicy mają smartfony. CHEQ opiera się na opracowanej przez nas i wielokrotnie nagradzanej strukturze ramowej.
Talk-A-Bot oferuje usługę chatbotów dla dużych firm, z biurami w Europie i Singapurze. Uważamy, że firmy poświęcają zbyt wiele czasu, pieniędzy i zasobów ludzkich na powtarzalne zadania komunikacyjne. Dzięki cyfryzacji i automatyzacji procesów, komunikacja w firmie stanie się szybsza, wydajniejsza i przestanie być przykrym obowiązkiem. Nasz zespół programistów gwarantuje solidne zaplecze technologiczne, które dzięki zastosowaniu chatbotów pozwala zaspokoić wszelkie potrzeby komunikacyjne na najwyższym poziomie w każdej organizacji.
Nasz chatbot do komunikacji wewnętrznej obsługuje obecnie banki i instytucje rządowe, spełniając wszelkie testy bezpieczeństwa IT, a zarządzanie danymi jest w pełni zgodnie z RODO. W razie potrzeby nasz system ramowy można także zintegrować z istniejącym już oprogramowaniem w dziale HR. Opracowany przez nas chatbot jest idealnym narzędziem do komunikowania przez pracodawcę informacji pojawiających się ad-hoc, przeniesienia pracownika lub całego zespołu na inną zmianę czy do innej lokalizacji. Możliwe jest również przekazywanie komunikatów przed rozpoczęciem pracy. Dzięki CHEQ pracownicy mają dostęp do najważniejszych informacji personalnych i mogą je pobrać w dowolnym momencie (miesięczne zarobki, liczba dni urlopowych). Mogą też łatwo zarządzać dniami wolnymi od pracy, składając podanie o urlop lub zgłosić nieobecność.