sseKoncern Ernst & Young świadczący profesjonalne usługi doradcze i audytorskie z główną siedzibą w Londynie przeanalizował 16 największych marek motoryzacyjnych na świecie i stworzył listę tych najbardziej rentownych - podała Rzeczpospolita.

W tej jakże ważnej statystyce wygrało… Suzuki. W drugim kwartale 2018 roku japońska firma wyprzedziła BMW pod względem marży, czyli zarobków przed odsetkami i podatkami.
Suzuki-Vitara
Suzuki osiąga marżę – wskaźnik rentowności – 11,8 procent. BMW w drugim kwartale wypracowało 11,4 procent, tracąc pozycję nr jeden, którą zdobyło w pierwszym kwartale. Na trzecim miejscu jest Toyota (8,8 procent). Daimler zanotował 6,5 procentowy wzrost w miesiącach od kwietnia do czerwca, to daje 6 miejsce, a Volkswagen zajmuje siódme miejsce z 6,3 procentami.

Więcej na stronie internetowej Rzeczpospolitej.


0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 TÜV SÜD Polska Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
 RGH Rubber & Plastics Ltd
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe EUROTOM Sp. z o.o.
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o. o.
 Geo Globe Polska Sp z o.o.