Reklama
Reklama

EMAIL Drukuj

Konferencje

Zdarzenie 

Tytuł:
Specyficzne wymagania klientów - CSR-FCA (FIAT)
Kiedy:
12.11.2018 - 13.11.2018
Gdzie:
Kraków -
Kategoria:
Szkolenia otwarte

Opis

TQM training

Liczba dni: 
2 dni

GRUPA DOCELOWA:
  • technolodzy,
  • konstruktorzy,
  • inżynierowie jakości,
  • specjaliści ds. logistyki, obsługi klienta,
  • właściciele procesów,
  • kierownicy projektów,
  • kierownictwo

PROGRAM i ĆWICZENIA:


Specyficzne Wymagania Klienta (CSR)
a. Powiązanie zasad dla IATF z wymaganiami klientów
b. Specyficzne Wymagania Klienta FIAT w powiązaniu z IATF 16949
c. dlaczego wymagania na stronie IATF’u nie są aktualne

07740 – Kwalifikacja nowych wyrobów oraz wyrobów w eksploatacji
a. Przedstawienie procesu zamawiania wzorców pod Benestare przez zakład klienta z wytłumaczeniem w jakich sytuacjach negatywne Benestare nie skutkuje wystawieniem reklamacji.
b. na co zwrócić uwagę podczas tworzenia planu badań autokwalifikacji (AQF), żeby od razu były zdefiniowane i zatwierdzone badania rekwalifikacyjne
c. z kim się kontaktować odnośnie wyników testów prób integratywnych (PI) oraz gdzie sprawdzić wyniki badań

· 08090 – Odstępstwo – teoria a praktyka
· FGP13 - PPR – Process Planning Review
· FGP14 - Audyt Procesu i SEA (ex-PSA)
· FGP15 - PDR – Product Demonstration Run
· 9.01107 – IMDS · 9.0102 – Jakość Dostaw
· 9.01103 – CQC
· 07171 – Plan Wzmocnionej Kontroli
· FGP 16 – CSL NBH
· 9.01120-Charakterystyki report. Wybór, kryteria rejestrowania i przechowywania dokumentacji kontroli
· 08018 – Monitorowanie Jakości Dostawców:
a. Wprowadzanie certyfikatów oraz osób kontaktowych
b. Tworzenie raportów oraz Bid List
c. Uwagi praktyczne przy wprowadzania raportów 8D oraz Cross-out’ów
d. Omówienie wskaźników oraz wskaźników wstępnych pre-bolli
· Omówienie portalu MAPS:
a. Wprowadzanie Odstępstw
b. Plany badań autokwalifikacji
c. PPR, PA PDR
d. Próby Integratyne
e. Benestare (weryfikacja dostępności wzorców oraz wyniki oceny Benestare)
f. Weryfikacja zatwierdzenia wprowadzonego MDS’a
· Uwagi praktyczne:
a. Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z FIAT’em
b. Kody dostawcy – powiązanie z kodami alfanumerycznymi
c. Praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie.
d. Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich.
e. Omówienie portalu dot. norm – norme.orange.fiat.it

Ćwiczenia: Prawidłowe przeprowadzanie audytu PA, omówienie przykładów dla różnych punktów otwartych w przypadku przeprowadzania PPR oraz PA. Celem szkolenia jest przekazanie jak najwięcej informacji praktycznych dla kursantów (np. w jaki sposób pisać cross-outy, jak przypisać daną punktację w dokumentacji PPR, PA, którą finalnie ocenia SQE)


KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA/FIRMY:

Uczestnik nauczy się:
  • Obsługiwać potral APQP klienta MaPS łącznie z weryfikacją planów badań AQF, statusem prób integratywnych, statusu Benestare, statusu Odstępstwa, PA, PPR, PDR, IMDS.
  • Prawidłowego przeprowadzania audytu PA z przykładami dla różnych punktów otwartych w przypadku przeprowadzania PPR oraz PA.

Uczestnik dowie się:
  • W jaki sposób powiązane są zasady dla IATF z wymaganiami klientów oraz dlaczego wymagania na stronie IATF’u nie są aktualne.
  • Zapozna się z głównymi normami obowiązującymi przy współpracy pomiędzy klientem, a dostawcą.
  • Pozna praktyczne uwagi przy współpracy z zakładami klienta zlokalizowanymi w Europie - Best Practice dla rezydentów z zakładów europejskich.
  • Jakie są różnice między teorią a praktyką dla Odstępstwa.
  • Jakie fazy uruchomieniowe występują w terminologii FIAT’a oraz co musi być zakończone w poszczególnej fazie uruchomieniowej po stronie dostawcy oraz zakładu klienta.
  • Codesign – co to jest i dlaczego jest tak istotny dla współpracy z FIAT’em.
  • Kody dostawcy – powiązanie z kodami alfanumerycznymi dla zakładów klienta zlokalizowanych w różnych państwach.

KOSZT ZA OSOBĘ: 1.590 PLN  + 23 proc. VAT

CENA ZAWIERA:
  • udział w szkoleniu,
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,
  • obiady, przerwy kawowe oraz słodki poczęstunek

Więcej informacji na https://tqmsoft.com/pl/szkolenia/specyficzne-wymagania-klientow-csr-fca-fiat

Organizator:
TQMsoft Sp. z o.o. sp.k.
ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków
tel: 12 376 00 19
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Miejsce

Miejsce:
Kraków
Województwo:
Małopolskie
Kraj:
Kraj: pl