Reklama
Reklama
Reklama
UOKiK: kampania naprawcza samochodów marki Mercedes PDF Drukuj Email
Źródło: UOKiK   
12/03/2019 17:35
uokik_new_logo Przedsiębiorca Mercedes-Benz Polska Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Mercedes,  pojawiła się awaria.
 
W samochodach Mercedes, Typ: 205 (C) oraz 253 (GLC), wyposażonych w Audio 20 i układ automatycznego rozpoznawania fotelika dziecięcego, status poduszki powietrznej przedniego fotela pasażera mógłby być na konsoli środkowej sygnalizowany nieprawidłowo. Pasażerowie mogliby być wtedy niewłaściwie informowani o rzeczywistym stanie aktywacji poduszki powietrznej przedniego fotela pasażera, skutkiem czego użytkownik reagowałby nieodpowiednio na potencjalnie błędną klasyfikację obecności pasażera, co w razie wypadku zwiększałoby jego zagrożenie urazem.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 7 297 pojazdów.

Właściciele samochodów zostaną poinformowani o prowadzonej kampanii i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, w celu aktualizacji modułu sterującego jednostki głównej.