Reklama
Reklama
Reklama
UOKiK: kampania naprawcza samochodów marki Honda PDF Drukuj Email
Źródło: UOKiK   
11/03/2019 16:55
uokik_new_logo Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Honda,  pojawiła się awaria.
 
W samochodach Honda, modele: Accord, rok modelowy 2011-2015, Civic, rok modelowy 2010-2011, CR-V, rok modelowy 2010-2012, Jazz, rok modelowy 2011-2015, Insight, rok modelowy 2010-2013,

wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach i Turcji, napełniacz przedniej poduszki powietrznej pasażera mógł być wyprodukowany przy użyciu propelentu generującego gaz, który może wytwarzać nadmierne ciśnienie w chwili napełniania poduszki powietrznej na skutek wypadku. Jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może ulecz pęknięciu i w rezultacie do kabiny pasażerskiej mogą przedostać się małe odłamki metalu obudowy, co potencjalnie może spowodować obrażenia ciała kierowcy samochodu.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 10 045 pojazdów.
 
Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze samochodów objętych kampanią zostaną wezwani na bezpłatną naprawę.