Reklama
Reklama
Reklama
Specyficzne wymagania klientów - CSR - branży motoryzacyjnej - wprowadzenie PDF Drukuj Email
14/01/2019 10:50
TQM training

Liczba dni: 
2 dni

KIEDY: Termin proponuje klient

GDZIE:  Siedziba klienta

GRUPA DOCELOWA:
  • technolodzy,
  • konstruktorzy,
  • inżynierowie jakości,
  • właściciele procesów,
  • kierownictwo.

PROGRAM i ĆWICZENIA:

1. Wprowadzenie do specyfiki branży motoryzacyjnej (AIAG / IATF).
2. Historia wymagań w branży motoryzacyjnej.
3. Podstawy planowania jakości nowych produktów.
4. Podstawy wymagań systemu jakości.
5. Specyficzne wymagania VW (ze szczególnym naciskiem na Formel Q, elementy VDA).
6. Specyficzne wymagania Renault (ze szczególnym naciskiem na różnice pomiędzy APQP i ANPQP).
7. Specyficzne wymagania GM (QSB+ / BIQS).
8. Specyficzne wymagania Ford.
9. Specyficzne wymagania FIAT (FCA / FGA).
10. Omówienie technik i analiz wykonywanych w trakcie procesu APQP:
  • FMEA – omówienie i ćwiczenie.
  • Flow chart procesu - omówienie i ćwiczenie.
  • Control Plan - omówienie i ćwiczenie.
11. Proces zatwierdzania – różnice pomiędzy klientami.
12. Proces eskalacji - różnice pomiędzy klientami.
13. Audyty - szczegółowe omówienie Audytu VDA 6.3 - ćwiczenie.
14. Podsumowanie szkolenia.

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKA/FIRMY:

Uczestnik nauczy się:
  • sporządzać flow chart procesu, plan kontroli z uwzględnieniem różnych wymagań Klientów OEM,
  • interpretować wyniki audytów (w szczególności VDA 6.3).

Uczestnik dowie się:
  • jakie są specyficzne wymagania klientów w branży motoryzacyjnej,
  • jak stosować użyteczne techniki i narzędzia wykorzystywane w branży motoryzacyjnej.

CENA ZAWIERA:

  • udział w szkoleniu,
  • materiały w formie papierowej, segregator, notatnik, długopis,
  • bezpłatny dostęp do elektronicznych materiałów szkoleniowych w systemie Biblioteka TQMsoft,
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu,
  • możliwość bezpłatnych 3-miesięcznych konsultacji po szkoleniu, które realizowane są poprzez Panel Konsultacyjny,

Więcej informacji na https://tqmsoft.com/pl/szkolenia/specyficzne-wymagania-klientow-csr-branzy-motoryzacyjnej-wprowadzenie

Organizator:
TQMsoft Sp. z o.o. sp.k.
ul. Bociana 22a, 31-231 Kraków
tel: 12 376 00 19
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
www.tqmsoft.eu