Reklama
Reklama
Reklama
Do IT w Mercedes-Benz Manufacturing Poland PDF Drukuj Email
Źródło: Mercedes-Benz Manufacturing Polska   
11/09/2018 08:27
sseRozmowy o zawodowej przyszłości, wykłady o innowacjach w przemyśle i trendach w branży IT, wymiana kontaktów, prezentacja urządzenia KUKA - tak wyglądał Dzień Otwarty Digital & IT Mercedes-Benz Manufacturing Poland.

W wydarzeniu wzięło udział blisko 400 osób zainteresowanych rozwojem w nowych technologiach.

Fabryka w Jaworze będzie jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych koncernu Daimler. Zastosowane tu rozwiązania tzw. czwartej rewolucji przemysłowej, w tym superinteligentne maszyny, pozwolą m.in. na cyfrowe zarządzanie produkcją. To wielka szansa na rozwój zarówno dla doświadczonych specjalistów, jak i tych, którzy dopiero wkraczają na rynek pracy lub myślą o zmianie zawodu w kierunku IT.
LRG 2PX03838-520x520
Podczas zorganizowanego 7 września Dnia Otwartego, eksperci opowiadali o przyszłości nowych technologii, przemyśle 4.0, marce i strategii Mercedes-Benz oraz fabryce w Jaworze i możliwościach pracy w dziale Digital & IT Production. Zgodnie z oczekiwaniami spółki, wydarzenie przyciągnęło szerokie grono zainteresowanych karierą w jaworskiej fabryce kandydatów. W formule „speed recruiting” mieli oni szansę przekonać do siebie przedstawicieli MBMPL.

- Cieszymy się, że pomysł Dnia Otwartego Digital & IT spotkał się z tak dużym zainteresowaniem. Za nami kilka godzin bardzo ciekawych spotkań i rozmów. Jestem pod wrażeniem wiedzy i otwartości osób, które nas odwiedziły. Liczę na to, że z wieloma z nich spotkam się ponownie, już podczas procesów rekrutacyjnych na konkretne stanowiska - powiedział Harry Slobodic, szef działu Digital & IT.

Zainteresowaniem cieszyło się także urządzenie KUKA, czyli symulator współpracy robota z maszyną CNC oraz oprogramowanie EasyConnect, ułatwiające komunikację pomiędzy obydwoma urządzeniami. Uwagę kandydatów do pracy w MBMPL przyciągnął również wykład gościa specjalnego – Pawła Pilarczyka, dziennikarza i założyciela PCLab.pl. Opowiadał on o digitalizacji, sztucznej inteligencji i robotyce oraz ich wpływie na przyszłość produkcji i branży motoryzacyjnej.