bmw logoZ dniem 1 września 2018 r. BMW AG mianowała Neila Fiorentinosa prezesem BMW Group Regionu Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej.

Neil Fiorentinos zastąpi w tej funkcji Christopha von Tschirschnitza, który zdecydował się kontynuować swoja karierę poza BMW Group.

Christoph von Tschirschnitz (53 lata) dołączył do BMW Group w 1992 r. i zajmował różne wysokie stanowiska w dziedzinie planowania korporacyjnego, strategii sprzedaży detalicznej i rozwoju dealerów, w BMW Motorrad oraz jako dyrektor sprzedaży i marketingu w regionie sprzedaży BMW Azja, Pacyfik, Afryka i Europa Wschodnia. Przed objęciem fotela prezesa BMW Group w regionie CS był wiceprezesem ds. sprzedaży flotowej, korporacyjnej i bezpośredniej w BMW Niemcy.
P90316433-neil-fiorentinos-president-of-bmw-group-region-central--southeastern-europe-07-2018-2250px
Podczas jego prezesury region CS uzyskał rekordową sprzedaż i rentowność. W ciągu czterech bardzo udanych lat Christoph von Tschirschnitz osiągnął ponad 50% całościowego wzrostu sprzedaży marek BMW i MINI na 12 rynkach zarządzanych z siedziby firmy w Salzburgu. W sumie w 2017 r. BMW Group we współpracy ze 180 dealerami sprzedała prawie 80 tys. pojazdów marek BMW, MINI, BMW i i BMW Motorrad na wszystkich 12 rynkach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej, a także zapewniła swoim klientom kompleksową opiekę i serwis.

Neil Fiorentinos przechodzi z BMW Group Holandia, gdzie od czterech i pół roku pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego.

Fiorentinos (50 lat) rozpoczął swoją karierę w BMW Group w RPA w 1994 roku. Szesnaście lat później objął stanowisko szefa BMW Group Azja.

Dzięki międzynarodowemu doświadczeniu w trzech różnych biurach sprzedaży BMW Group na trzech kontynentach ma on doskonałe kontakty z dystrybutorami i importerami. W Holandii Neil Fiorentinos wraz ze swym zespołem menedżerskim utrzymał pozycję lidera segmentu BMW i przez cztery lata z rzędu osiągał rekordowe wyniki sprzedaży BMW, MINI i BMW Motorrad.

W swej nowej roli będzie odpowiadał za nadzór nad sprzedażą i działaniami marketingowymi w Europie Środkowej i Południowo-Wschodniej, w skład której wchodzi dwanaście krajów: Austria, Polska, Republika Czeska, Grecja, Węgry, Słowacja, Słowenia, Rumunia, Bułgaria, Chorwacja, Cypr i Malta.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.