citroen logoHistoria partnerskiej współpracy, łączącej firmy Total i Citroën, sięga 1968 r. Źródłem jej trwałego sukcesu jest jedyne w swoim rodzaju połączenie pasji do sportów samochodowych oraz stale poszukującej, innowacyjnej postawy.

To dzięki tym wartościom obydwie marki w ciągu minionego półwiecza zapisały na swoim koncie tak wiele zwycięstw. Pięćdziesiąta rocznica współpracy jest okazją, by spojrzeć wstecz – na wspólne osiągnięcia, zarówno biznesowe, jak i sportowe, które w ogromnym stopniu przyczyniły się do wzmocnienia międzynarodowej współpracy grup Total i Citroën.

Od chwili rozpoczęcia współpracy w 1968 r., Total wspierał rozwój przemysłowy Citroëna na pięciu kontynentach, dostarczając w szerokim asortymencie środki smarne do samochodów. W kolejnych dekadach obydwie grupy wspólnie opracowywały oleje optymalnie dostosowane do silników Citroëna, dążąc do tego, by zapewnić im coraz niższe zużycie paliwa i coraz doskonalszy poziom poszanowania środowiska.

Dla grup Citroën i Total kwestia ochrony środowiska ma znaczenie pierwszorzędne. Obydwaj partnerzy intensywnie angażują się w działania mające na celu zdecydowane zmniejszenie swojego wpływu na stan środowiska, szczególnie poprzez obniżenie emisji dwutlenku węgla. Zespoły badawczo-rozwojowe stale pracują nad stworzeniem specjalnych rozwiązań w tym zakresie. Przykładem starań jest opracowanie w pełni syntetycznego oleju silnikowego TOTAL QUARTZ INEO FIRST 0W-20. Produkt ten posiada właściwości antyemisyjne, dzięki którym umożliwia obniżenie zużycia paliwa nawet o 4 proc.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ANT Solutions Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
Craemer GmbH
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
GABEC