Reklama
Reklama
Volvo Cars odnotowało wzrost sprzedaży o 17,2 procenta w pierwszych dwóch miesiącach 2018 roku PDF Drukuj Email
Źródło: Volvo   
13/03/2018 09:00
volvo logo_greyVolvo Cars bardzo dobrze rozpoczęło 2018 rok. W lutym szwedzki producent sprzedał o 12,1% samochodów więcej niż w roku ubiegłym.
Duży udział w tym wzroście miał najmniejszy SUV – Volvo XC40. Całkowity wolumen sprzedaży w lutym wyniósł 40,930 samochodów w porównaniu do 36,515 w roku 2017. Sprzedaż nowego XC60 i modeli serii 90 była głównym driverem wzrostu.

W pierwszych dwóch miesiącach 2018 roku szwedzki producent sprzedał 84,368 pojazdów, co przekłada się na wzrost o 17,2 procenta. Sprzedaż w Chinach, które są dla Volvo Cars największym rynkiem wzrosła o 11,1 procenta w lutym. Najchętniej wybieranymi modelami były lokalnie produkowane XC60, S90 i S60.

W Europie sprzedaż wzrosła o 8,4 procenta w lutym w porównaniu do roku 2017. 22,510 klientów wybrało Volvo. Największym zainteresowaniem klientów cieszyło się Volvo XC60, modele serii 90 i najnowszy SUV XC40.

Na rynku amerykańskim aż 35,1 procent więcej klientów zdecydowało się na modele szwedzkiej marki. W sumie sprzedano 6,283 samochody, wśród których największą popularnością cieszyły się SUV’y XC90 i XC60.