Reklama
Reklama
Reklama
UOKiK: kampania naprawcza aut Hondy PDF Drukuj Email
Źródło: UOKiK   
08/02/2018 13:07
uokik_new_logo Przedsiębiorca Honda Motor Europe Ltd. (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Honda, modele:
  • Accord, rok modelowy 2010,
  • Civic, rok modelowy 2009-2010,
  • City  rok modelowy 2010,
  • CR-V, rok modelowy 2009-2010,
  • Jazz, rok modelowy 2010,
  • Insight, rok modelowy 2010,
  • Legend, rok modelowy 2010,
wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach, Turcji i Tajlandii, napełniacz przedniej poduszki powietrznej pasażera mógł być wyprodukowany przy użyciu propelentu generującego gaz, który może wytwarzać nadmierne ciśnienie w chwili napełniania poduszki powietrznej. Jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może pęknąć i w rezultacie do kabiny pasażerskiej mogą przedostać się małe odłamki metalu obudowy, co może spowodować obrażenia ciała osób znajdujących się w pojeździe.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 6 573 pojazdów. Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze samochodów objętych kampanią zostaną wezwani na bezpłatną naprawę.