sseSpółka GRAMMER Interior Components Polska w Sosnowcu, przejęta na początku września 2017 roku przez spółkę GRAMMER Automotive Polska, zajmującą się produkcją komponentów wyposażenia wnętrz samochodów, zdecydowała się na usprawnienie wybranych procesów z zakresu administracji kadr, zarządzania czasem pracy oraz rozliczaniem wynagrodzeń.

Dzięki temu, pracownicy działu personalnego mogą realizować powierzone zadania szybciej i efektywniej. Za realizację czynności projektowo-wdrożeniowych odpowiadała firma GAVDI Polska.  

W  2017 roku rozpoczął się proces połączenia spółki GAMMER Interior Components Polska Sp. z o.o. w Sosnowcu z GRAMMER Automotive Polska Sp. z. o. o. w Bielsku Białej. Spółka przejmująca (GRAMMER Automotive Polska)  korzysta systemu SAP w zakresie wsparcia obszarów funkcjonalnych związanych z administracją kadr, zarządzaniem czasem pracy, rozliczaniem wynagrodzenia, czy raportowaniem. W związku z tym, konieczne stało się ujednolicenie wyżej wymienionych aspektów także w spółce przejmowanej.

W marcu bieżącego roku rozpoczęły się czynności projektowo-wdrożeniowe. Całość    bazowała na rozwinięciu rozwiązania przyjętego dla spółki GRAMMER w Bielsku-Białej i odwzorowaniu jego specyfiki w zakładzie w Sosnowcu. Zakresem prac zostało objęte m.in. przygotowanie analizy oraz realizacja prac konfiguracyjnych, ekstrakcja danych kadrowo- płacowych z wygaszanego systemu Symfonia oraz migracja danych do systemu SAP.

- Start nowego rozwiązania dla oddziału GRAMMER w Sosnowcu przebiegł bez zakłóceń i zgodnie z planem. Wszystko to dzięki wiedzy eksperckiej konsultantów oraz zaangażowaniu zespołów. Takie podejście zaowocowało bezproblemowym startem produktywnym. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z naszym partnerem wdrożeniowym - GAVDI Polska - mówi Magdalena Piękoś, Kierownik Projektu w GRAMMER Polska.

Dzięki wdrożeniu procesy z zakresu administracji kadrami i płacami zostały ujednolicone. Pracownicy działów personalnych zyskali m.in. możliwość łatwego i sprawnego raportowania, rozliczania wynagrodzeń z uwzględnieniem rozdziału kosztów związanych z przepracowanym czasem ze względu na miejsce ich powstawania i zlecenia produkcyjne, jak również wsparcie w zakresie zarządzania czasem pracy.

- Cieszymy się, że spółka GRAMMER Automotive Polska obdarzyła nas zaufaniem i powierzyła nam wykonanie tego projektu. Dzięki wdrożonym funkcjonalnościom firma może lepiej i efektywniej realizować procesy z zakresu tzw. twardego HR korzystając z nowoczesnego i spójnego systemu - mówi Szymon Knobloch, Członek Zarządu i Dyrektor Konsultingu  GAVDI Polska S.A.

Połączenie spółek GRAMMER Automotive Polska Sp. z o.o. i GRAMMER Interior Components Polska Sp. z o.o., zostało zakończone 1 września 2017 roku. GRAMMER Automotive Polska Sp. z o.o. działa od 1998 roku i jest dostawcą  zagłówków, podłokietników oraz innych elementów wyposażenia wnętrza samochodów. Zakład ten, zlokalizowany jest w Bielsku-Białej i zatrudnia około 600 osób. Zakład w Sosnowcu specjalizuje się w produkcji komponentów z tworzyw sztucznych, a także w technice wykańczania powierzchni i zatrudnia około 300 osób.

0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

BARIBAL Group
METCHEM Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
item Polska Sp. z o. o.