psa groupe logoNowy SUV Citroën C3 Aircross, którego właśnie debiutuje na europejskich rynkach odnotował już 9 000 zamówień na Starym Kontynencie.
    
To doskonały początek, który potwierdza atrakcyjność oraz liczne atuty SUV-a w 100% w duchu Citroëna!

citroen c3_aircrossC3 Aircross wprowadzony w tym miesiącu do sprzedaży w sieci Citroën wraz z oryginalną kampanią telewizyjną, która wystartowała 1 października, rozpoczyna błyskotliwie swoją karierę handlową, odnotowując w całej Europie 9 000 zamówień, z czego 6 000 we Francji! Jest to sukces, który stawia nowy model na drugiej pozycji wśród najlepiej sprzedających się modeli marki, zaraz za Nowym C3 (zamówienia klientów z Europy, od początku października).

Ten wynik jest dowodem dynamiki nowej ofensywy produktowej marki Citroën.

Oryginalna sylwetka i nieograniczone możliwości personalizacji, wzorcowa modularność i dwanaście systemów wspomagających prowadzenie… Citroën C3 Aircross daje dowody swojej atrakcyjności na wiele sposobów:
  • Ponad 50% zamówień dotyczy najwyższej wersji wyposażenia (Shine).
  • 55% zamówień dotyczy jednej z 4 opcjonalnych tonacji wnętrza.
  • 20% zamówień to modele z dachem w dwóch tonacjach, a 15% z „Pakietem kolorystycznym” (kolorowe relingii dachowe, osłony lusterek bocznych, dekory w szybach bocznych z tyłu i obramowaniach reflektorów).
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Takoni Sp. z o.o.
GABEC
item Polska Sp. z o. o.
Gergonne Polska  Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.