Reklama
Reklama
Reklama
UOKiK: kampania naprawcza Jaguara XJ PDF Drukuj Email
Źródło: UOKiK   
10/08/2017 12:18
uokik_new_logoPrzedsiębiorca British Automotive Polska S.A., z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w samochodach marki Jaguar XJ z roku modelowego 2010 - 2011 może wystąpić problem w funkcjonowaniu modułu poduszek powietrznych (RCM), spowodowany nieprawidłową aktualizacją oprogramowania modułu poduszek powietrznych.

W przypadku zderzenia czołowego, o sile wystarczającej do zainicjowania przednich poduszek powietrznych, poduszki mogą aktywować się nieprawidłowo (tj. nieadekwatnie do poziomu uderzenia), co zwiększa ryzyko obrażeń pasażerów.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 44 pojazdy. Lista numerów VIN w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że samochody zidentyfikowane po numerze VIN zostaną sprawdzone podczas wizyt w serwisie. Naprawa będzie polegała na sprawdzeniu poziomu oprogramowania modułu RCM i ewentualnej jego aktualizacji.