porsche logo Porsche stawia kolejny krok w realizacji swojej cyfrowej kampanii: otwierając nowy oddział w Santa Clara w kalifornijskiej Dolinie Krzemowej - Porsche Digital, Inc. - rozpoczyna działalność w najważniejszym światowym centrum zaawansowanego myślenia o przyszłości.

Celem Porsche Digital jest przede wszystkim współpraca z innowatorami i liderami nowych technologii oraz funduszami inwestującymi w start-upy (ang. venture capitals). Porsche chce także bezpośrednio inwestować w firmy, które oferują pomysły i rozwiązania z zakresu cyfryzacji. Porsche Digital, Inc., północnoamerykańska spółka zależna Porsche Digital GmbH, ma zatrudniać około 100 osób.

Zadaniem Porsche Digital, Inc. jest sprawniejsza identyfikacja cyfrowych strategii i trendów na rynku USA, a także opracowywanie oraz testowanie rozwiązań dla Porsche – z tego względu bliskość przedsiębiorstw technologicznych i start-upów nabiera szczególnego znaczenia. Działalność biura skupi się na tematach z obszaru cyfryzacji, łączności i inteligentnej mobilności.

„Samochód jest elementarnym środkiem transportu przyszłości – a przyszłość pisana jest w Dolinie Krzemowej” – powiedział Thilo Koslowski, Dyrektor Zarządzający Porsche Digital. „Właśnie dlatego szczególnie ważna jest lokalizacja tuż obok wiodących amerykańskich firm z branży IT. Pozwala to nam szybciej identyfikować trendy i we właściwym czasie inwestować w nowe technologie. Obok naszego własnego potencjału innowacji chcemy przede wszystkim tworzyć silne partnerstwa”. Firma zainwestowała już w fundusz venture capital E.ventures US. W przyszłości biuro w Santa Clara zintensyfikuje i poszerzy zakres swoich działań.

„Otwarcie amerykańskiej spółki Porsche Digital, Inc. to kolejny krok w realizacji cyfrowej strategii Porsche po utworzeniu Porsche Digital GmbH z siedzibą w Ludwigsburgu” – powiedział Koslowski. „Aby dopasować doświadczenia towarzyszące marce Porsche do wymagań naszych klientów, musimy dostrzegać ważne dla nich innowacje i wprowadzać je na rynek w postaci ofert, które są inteligentne i fascynujące”. Zanim Koslowski dołączył do Porsche, przez 20 lat pracował w Dolinie Krzemowej dla renomowanej amerykańskiej firmy badawczej Gartner. Specjalizuje się zarówno w branży motoryzacyjnej, jak i w sektorach internetowym i technologicznym.

Porsche Digital pełni funkcję centrum kompetencji w zakresie cyfryzacji. To tutaj – w ścisłej współpracy z globalnymi jednostkami Porsche – określane są i wdrażane nowe modele tworzenia wartości oraz innowacyjne gamy cyfrowych produktów. Do zadań spółki należy również prowadzenie rozpoznania w zakresie identyfikacji trendów, a w konsekwencji – zapewnienie Porsche dostępu do wszystkich istotnych technologii. Porsche Digital postrzega siebie jako interfejs pomiędzy Porsche a innowatorami z całego globu. Poza siedzibami w Ludwigsburgu i Berlinie oraz nowym oddziałem w Santa Clara spółka planuje utworzenie kolejnych filii w kluczowych centrach innowacji na świecie – takich jak Azja.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

LINEX Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
YETICO S.A.
METCHEM Sp. z o.o.