Audi, w swej fabryce w Ingolstadt, po raz kolejny daje przykład zrównoważonego rozwoju logistyki. Druga już hybrydowa lokomotywa typu plug-in pozwoli teraz na zupełnie bezemisyjną obsługę wszystkich stanowisk załadowczych na terenie zakładu.
Pierwsza lokomotywa hybrydowa typu plug-in rozpoczęła pracę w fabryce Audi w Ingolstadt już rok temu. W październiku tego roku pojawiła się druga. Zadaniem obydwu, jest transport towarów i elementów na terenie całego zakładu. Trakcja szynowa w fabryce w Ingolstadt to aż 18 kilometrów.
Nowoczesne lokomotywy hybrydowe poruszają się w sposób przyjazny dla środowiska: są wydajne i napędzane wyłącznie prądem elektrycznym. Dzięki nim, Audi emituje do atmosfery do 120 ton CO2 mniej. Dla zakładów w Ingolstadt, to kolejny krok na drodze ku staniu się fabryką neutralną pod względem emisji CO2. Poza tym, hybrydowe lokomotywy są bardzo ciche, wpływają na redukcję emisji hałasu w zakładzie, a korzystają na tym pracownicy i środowisko.
Pierwsza lokomotywa hybrydowa typu plug-in rozpoczęła pracę w fabryce Audi w Ingolstadt już rok temu. W październiku tego roku pojawiła się druga. Zadaniem obydwu, jest transport towarów i elementów na terenie całego zakładu. Trakcja szynowa w fabryce w Ingolstadt to aż 18 kilometrów.
Nowoczesne lokomotywy hybrydowe poruszają się w sposób przyjazny dla środowiska: są wydajne i napędzane wyłącznie prądem elektrycznym. Dzięki nim, Audi emituje do atmosfery do 120 ton CO2 mniej. Dla zakładów w Ingolstadt, to kolejny krok na drodze ku staniu się fabryką neutralną pod względem emisji CO2. Poza tym, hybrydowe lokomotywy są bardzo ciche, wpływają na redukcję emisji hałasu w zakładzie, a korzystają na tym pracownicy i środowisko.